domingo, 13 de abril de 2008

El juego de Ender. ORSON SCOTT CARD.


No ano 2070 a humanidade está en guerra cunha raza extraterrestre coñecida como os insectores (o seu nome provén do parecido que teñen aos insectos). Tan só o talento dun estratego inigualable, Mazer Rackham puido deter aos Insectores na primeira batalla entre ambas as razas, pero pasou o tempo, e con Rackham fóra de combate, a humanidade enfróntase a un futuro exterminio polos extraterrestres. O protagonista da novela, Andrew 'Ender' Wiggin é un neno prodixio recrutado pola Flota Internacional para o seu adestramento e futuro liderado na guerra contra os Insectores. Ender é o terceiro de tres irmáns e a súa personalidade vén marcada pola rivalidade e temor cara ao seu irmán Peter Wiggin e o amor e compaixón da súa irmá Valentine. Na Escola de Batalla transfórmase rapidamente nun líder nato cegando aos seus profesores e compañeiros, pasando de ser o cadete de menor idade a comandante da Escuadra Dragón, creada ex profeso para porlle as cousas difíciles, e que terminará rompendo todas as estatísticas da escola. Como parte do seu adestramento psicolóxico Ender practica un xogo de fantasía. Este forma parte do seu adestramento psicolóxico, o cal é controlado con brutalidade polo Coronel Hyrum Graff, director da Escola. O conto breve orixinal é tan só unha descrición das experiencias de Ender na Escola de Batalla, a novela é un traballo complexo no que se abordan temas clásicos da ciencia ficción desde unha perspectiva máis psicolóxica.

No hay comentarios:

SESION DEL 2/12/2017

Una nueva temporada de trabajo. Nuevas ideas y nuevos materiales. Esta es el power que se ha empleado en la sesión del pasado día 2 de di...